domingo.blogg.se

Vi är en familj som består av mig Sandra, min make Andreas och våra 2 söner Zacharias 11 år & Benjamin 9 år.

Crawford market och Thaimassage

Kategori: Allmänt

Vi började dagen med att betala för hotellet och be hotellet fixa en taxi till flyget den 8 kl 2 på natten.
Sedan bestämde vi oss för att ta oss till Crawfordmarket för atr försöka hitta en baddräkt till mig och För att testa Falooda. Vi vimsade runt en stund på marknaden, och ja, vi hittade baddräkter,men de var av ty klänningsmodell. Tänk den modell som mormor hade när hon var ung.... Det ville jag faktisktinte ha...
Sedan frågade vi oss fram till stället som skulle ha riktigt bra Falooda. Vi bestälde mat och en jordgubbs och en choklad Falloda. Det skulle ingå en Falooda och en leksak till ungarnas mat.
In kommer 4 Falooda. De två vi beställt och 2 rosen falooda, som är standardsmaken.
Falooda är en dryck som består av;
smak syrup, som standard rosensmak
sagogryn
nudlar
glass
mjölk, eventuellt gjord av mandel
 
Det är supersött och faktiskt riktigt gott.
Stärkta av maten och faloodan fortsatte vi vandra runt. Vi fick privat vägvisning av wn liten man som frågade vad vi ville se och så ledde han oss dit. När vi vandrat rumt ett par timmar med gubben som hjälp att hitta saker, åkte vi tillbaka till hotellet.
När vi vilat en stund gick Andreas ut en stund och köppte med sig chicken tikka och seesh rumllar tillbaka till oss.
När vi ätit tyckte Andreas att jag skulle gå och få en for, huvud, rygg och axel thaimassage. Så jag gick för atr bli massserad. Jag blev maserad på hel kroppen dörutom magen och brösten.  Det gjorde så ont och de böjde ocg strechade min kropp mer än jag egentligen kan röra mig, men det var skönt.
Nu ska vi sova, så vi orkar upp till morgondagens äventyr.
 

Kommentarer

  • Tessa säger:

    Ni är saknade ska ni veta! Berättade för William att ni skulle komma hem på måndag, och då svarade han; Va bra! Då kan vi åka dit så jag kan leka med dom! :)

    Svar: : ) Det ska bli skönt att komma hem.
    Sandra Domingo

    2013-04-05 | 21:15:49

Kommentera inlägget här: