domingo.blogg.se

Vi är en familj som består av mig Sandra, min make Andreas och våra 2 söner Zacharias 11 år & Benjamin 9 år.

Sista dagen i Indien

Kategori: Allmänt

Ja, då har det gått 3 månader och vi har gjort våran sista dag i Indien för denna gången. ( Både vi och ungarna vill tillbaka såsmåningom).
I dag har vi varit på biografen "Regal" och sett filmen "HimatWalla". Inte riktigt så mycket färg och sång/dans som det brukar vara i Bollywood-filmer och egentligen rätt fånig, men Zach uppskattade den. Benjamin undrade mest när den skulle vara slut. Det var första gången barnen var på bio och såg en riktig film.
Lunch på Leopolds och middag på "Dehli Dahrobar". Vi hann dit precis innan de tog rast i Tandoorin, så vi fick en jättegod "grillbricka". 
Andreas köpte mer jeans och nu har vi duschat och slutpackat, kontrollerat Taxibeställningen, bokat väckning och skall dörsöka sova några timmar.
Klockan två går Taxin och klockan 5.45 går flyget.
Sista rapporten från Indien är därmed slut!
 
//Hemvändarna

Kommentarer

  • Lisbeth o Tomás säger:

    Det är med blandade känslor jag läser för jag kan känna erat vemod samtidigt som jag ser fram emot att kunna krama er igen

    2013-04-07 | 18:47:12
  • Ann-Kerstin säger:

    Välkomna hem!

    2013-04-07 | 18:51:28
  • Frida säger:

    Vill oxå hälsa er välkomna hem å tacka för spännande å rolig läsning under dessa månader! Frida

    2013-04-08 | 08:41:44

Kommentera inlägget här: