domingo.blogg.se

Vi är en familj som består av mig Sandra, min make Andreas och våra 2 söner Zacharias 11 år & Benjamin 9 år.

Zacharias Stora Nyhet!

Kategori: Allmänt

 
 
Zacharias har fått en lös tand och tappat den!
 
Så här glad blir man då!
 
Zach satt som oftast och pillade på sin tand och undrade när den skulle komma ut. Andreas sa att den kan vara lös jättelänge innan den släpper. Benjamin sa att den nog lossnar på flyget, varpå Andreas sa att det nog dröjer tills han kommit tillbaka till skolan.
Då sa Zach: "Nu fick jag ut den!".
 
"Kan den här resan bli bättre?", frågar en glad Z som sitter jämte mig och dikterar vad jag skall skriva. Nu har alla i receptionen fått se den stolte sexåringens glugg och efter lunch skall vi handla en liten tandburk.

Kommentarer

  • Mormor o Morfar säger:

    Grattis! Vi blev nästan lika lyckliga som du bara av att se din glada min

    2013-04-01 | 10:45:14
  • Tessa säger:

    Grattis!!!

    2013-04-01 | 11:55:52

Kommentera inlägget här: