domingo.blogg.se

Vi är en familj som består av mig Sandra, min make Andreas och våra 2 söner Zacharias 11 år & Benjamin 9 år.

Slappardag i Dehli

Kategori: Allmänt

Idag har vi inte gjort nastan nagonting. Vi tankte aka till posten for att skicka hem ett paket, men vi hittade ett ombud som vi anv'nde istallet, sa det blev fardigt pa 30 min istallet for de beraknade 4 h. Sedan har vi varit pa varat fuktiga hotellrum & pa en takrestaurang.
Bade Andreas & Benjamin mar lite halvdaligt, sa det ar bra med en vilodag. 
Jag forsokte ladda upp foton pa bloggen, men det gar inte. Jag vet inte vad som ar fel, sa foton far vanta.
Nu skall jag snart ga tillbaka till hotellet & slappa innan vi skall ata middag & sedan fara ivag till Sarai Rohilla for att ta natttaget till Jodhpur.
 

Kommentarer

  • Ann-Kerstin säger:

    Bra att ni vilar lite också. Väntar på foton, ska bli roligt. Här är 7,5 grader kallt i kväll (22 ung.) Kram

    2013-02-21 | 21:39:32

Kommentera inlägget här: