domingo.blogg.se

Vi är en familj som består av mig Sandra, min make Andreas och våra 2 söner Zacharias 11 år & Benjamin 9 år.

Hårklippning, magsjuka och dåligt wifi

Kategori: Allmänt

Benjamin har klippt håret. Han blev jätte fin! Jag bad att de skulle ta lite vid örona och kanske tunna ut det lite, men det blev helt kort. Efter klippningen fick Benjamin huvudmassage. Under tiden Benjamin blev klippt passade Andreas på att bli rakad och få massage.
 
Jag ( Sandra) har dragit på mig en sväng av magsjuka, men den är inte värre än att jag hänger med på saker.
 
De sista dagarna har vi haft svårt att hitta ett stabilt internet, så det är därför som bloggen inte blivit uppdaterat.
 
Idag ska vi åka till Vagator som är en by här i närheten av Anjuna. Där ska vi bada och kolla på ett Shiva ansilte som är inhugget i berget

Kommentarer


Kommentera inlägget här: