domingo.blogg.se

Vi är en familj som består av mig Sandra, min make Andreas och våra 2 söner Zacharias 11 år & Benjamin 9 år.

Silversmide och strandlek

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit och gjort ett silversmycke!
Igår när vi va och åt mat så fanns en skyllt om att man kunde gå en endagarkurs i silversmide. Jag bokade in mig för en kurs och fick i uppgift att rita det jag ville göra. Jag ritade lite olika förslag och bestämde mig tillslut för ett armband med 7 blommor. 
När jag kom dit visade det sig att min design var lite svår att göra, så jag ändrade den till en blomma. 
Sedan började arbetet. Jag fick en massa hjälp, men en del av smycket har jag gjort helt själ!
 
 
Undertiden var barnen och Andreas borta vid sandstranden och lekte.
När de kom tillbaka så började det regna. Sedan har det regnat och åskat. När vi åt middag så tittade vi ut över Ganges och bergen runt Rishikesh och tittade på blixtarna..
Nu är det sovdags. Imorgon ska vi försöka boka en buss till Dehli och fira Andreas födelsedag.

Kommentarer

  • Malin S säger:

    Wow! Snyggt

    2013-03-15 | 20:28:52

Kommentera inlägget här: