domingo.blogg.se

Vi är en familj som består av mig Sandra, min make Andreas och våra 2 söner Zacharias 11 år & Benjamin 9 år.

Foton som borde varit med i förra inlägget.

Kategori: Allmänt

Då jag hade teknikstrul förra gången jag boggade & inte lyckades få upp några foton, så kommer här de fotona som tillhör dag 1 & 2 I Kalkutta
 
Fin byggnad på en sidan gatan.....
Mindre fin byggnad på andra. Jag lägger upp dessa bilder, för det är lite så jag upplever Kalkutta, en stad med en massa fina byggnader från kolonialtiden, men offtast väldigt slitna & I behov av renovering, brevid ett hus som är ännu slitnare, men mer I normal stil
 
Den stora ängen med betande får i Maidan, den stora parken, eller om det nu är manga parker som sitter ihop... mitt i Kalkutta
 
Howra bridge, fantastiskt stålverk!!
 
Spårvagnarna här ser inte riktigt ut som de där hemma...
 
En skyskrapa bland alla andra låga hus, ett fantastiskt landmårke att hålla sig till när man inte är helt säker på vart man är...
 
Spidelmannen skyddar även Kalkutta!
 
St Pauls Cathedral & ja, jag skall snart lära mig att göra vettiga panorama bilder....
 
 
Victoria memorial
 
 
Queen Victoria
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: