domingo.blogg.se

Vi är en familj som består av mig Sandra, min make Andreas och våra 2 söner Zacharias 11 år & Benjamin 9 år.

Sandras Resa

Kategori: Allmänt

Så var det dags att skaka liv i bloggen igen. Denna gången åker inte hela familjen, utan bara jag Sandra, så denna gången blir det inga roliga kåseri-inlägg, utan vanliga inlägg från mig :)
Idag har jag tillslut lyckats boka hotell i Calkutta för de första dagarna & Hotell i Bangalore för första veckan.
Det har tagit mer tid & vånda än vad man kan tänka sig...
Nu bär det av 14 Januari & jag åker hem 11 Februari.
Visumet, som denna gången är ett e-visum på 30 dagar är fixat & biljetterna är fixade sedan länge.
Nästa inlägg som jag gör på denna bloggen kommer vara från Indien.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ska du åka ensam ? Ha det bäst

    Svar: Tänkte det :)
    Sandra Domingo

    2017-01-08 | 23:37:29

Kommentera inlägget här: